Svi su joj se divili što posle porođaja izgleda FENOMENALNO, a onda je otkrivena NJENA VELIKA PREVARA: Kad su ljudi SHVATILI ŠTA RADIM, htela sam da PROPADNEM U ZEMLJU

Kad sam krenula na fakultet i sama počela da brinem o svojoj ishrani, navukla sam se na brzu hranu i ugojila se preko svake mere. Onda je došla trudnoća i izgubila sam svaku nadu da ću ikad više biti mršava, ali posle ovog poniženja vratila sam se na staro.

Morgan Gosaž (30) iz Hjustona u detinjstvu i mladosti bila je sasvim vitka. Mama joj je bila nutricionista a tata je držao teretanu, pa je i Morgan uvek imala zdrave navike u vidu ishrane i treninga. Onda je, kaže, krenula na fakultet i vrlo brzo nabacila veliki višak kilograma.

Posle toga, došla je i trudnoća i septembra prošle godine, vaga je pokazala 115 kilograma.

– Otkad sam na fakultetu nabacila višak, stalno sam fotošopirala slike kako bih izgledala mršavije. Niko nije primećivao, makar ne u početku. Međutim, kako sam se ja gojila sve više i više, bilo je potrebno mnogo više obrađivanja slika – kaže medijima Morgan.

Ona je te fotošopirane slike slala prijateljima i kačila na Instagram, a nakon što je rodila bebu, prirodno, kao i svaka majka, želela je da obeleži svaki trenutak sa detetom. Problem joj je, kaže, bio to što je na svakoj slici izgledala, prema njenim rečima „užasno“.

– Prelomna slika je bila ona na kojoj dojim bebu. Rekla sam mužu da me slika, ali izgledala sam očajno. Sredila sam sliku i poslala prijateljici koja me je odmah pitala da li je fotošopirana jer izgledam bizarno. Slagala sam da nije, ali to je bilo vrlo neubedljivo i htela sam da umrem od blama – kaže Morgan, dodajući i da su svi bili zabrinuti zbog njene kilaže pa je krišom naručivala brzu hranu i onda uništavala ambalažu da muž ne vidi šta radi. I majka je bila zabrinuta za nju, ali nije mogla ništa da uradi sve dok joj se Morgan sama ne obrati. I to se i desilo nakon blama sa slikom.

– Kad sam rekla mami da moramo nešto da preduzmemo, odmah je sela u avion i došla kod mene. Provela je sa mnom dve nedelje i fokusirale smo se na ishranu i vežbanje. Posle se vratila kući a ja sam preuzela sama dalje – kaže Morgan.

– Smanjila sam ugljene hidrate, povećala unos proteina i vežbala pet puta nedeljno. Sad sam konačno zdrava i srećna. Tata mi i dalje mnogo pomaže sa savetima u vežbanju, a mama mi i dalje povremeno daje ideje šta bih mogla da pojedem – kaže Morgan.

KAKO SE HRANILA PRE:

Doručak: Palačinke i slanina.

Užina: Makarone sa sirom.

Ručak: Veliki sendvič i pomfrit.

Užina: Pohovana pileća krilca.

Večera: Pohovana piletina.

Desert: Sladoled.

KAKO SE HRANI SADA:

Doručak: Proteinski smuti od jagode i banane.

Užina: Šaka badema i dva kuvana jajeta.

Ručak: Salata sa tunjevinom.

Večera: Pileće grudi sa slatkim krompirom i salatom.

 

Izvor: zena.blic.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *